تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3736169
شناسه : 3736169
تاریخ :
فرمانده کل سپاه شهادت «فؤاد شکر» را به سید حسن نصر الله تسلیت گفت اقتصاد ایران: فرمانده کل سپاه در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت " ابومحسن فواد شکر " را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رهبر پرافتخار مقاومت اسلامی لبنان، شهادت " ابومحسن فواد شکر " را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مجاهد نستوه جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رهبر پرافتخار مقاومت اسلامی لبنان (دامت برکاته)

سلام علیکم؛

شهادت، عالی‌ترین مرتبه "حضور عندالرب " است که اولیا الهی، آن را "افضل قُرُبات" خوانده‌اند و عاشقان، آن را "احلی من العسل" دیده‌اند، و چه جاهلند دشمنان خزیده در ظلمتکده ها که به گمان انتقام، بندگان مخلص خداوند متعال را به آن تهدید می‌کنند! در واقع آنان پلی می‌سازند برای رسیدن مان به معشوق! و چه باشکوه شهدای ما به این اشقیا خطاب کرده و شادمانه گفته‌اند سینه‌هایمان را بشکافید تا ببینید در آن جز تمنای وصال نیست.

اینجانب به جنابعالی که قافله سالار مجاهدان و شهیدان سرافراز مقاومت هستید و بسیاری در شعاع عشق و معنویت شما سرود الهی "من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر" سر دادند، و همچنین آحاد ملت مقاوم و رشید لبنان و رزمندگان جبهه مقتدر مقاومت اسلامی، شهادت پر فیض سردار شجاع مقاومت شهیدالقدس " ابومحسن فواد شکر " از سلاله شهیدان عاشورا و سلسله مجاهدان کربلای حسینی و شهدای عزیز همراه او که در جنایت تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت به این فیض بزرگ نائل آمدند، را صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی تردید شهید عزیز حاج محسن خلاصه شهدای نهضت مبارک حزب الله لبنان و نوید بخش پیروزی عظیم جبهه حق است و دشمنان امت اسلامی به ویژه باند تبهکار، جنایتکار و تروریست صهیونی و قاتلان زنان، کودکان و مردان مظلوم غزه و حامیان آن باید منتظر خشم مقدس و انتقام سخت و حتمی مجاهدان مؤمن، مصمم و با اراده اضلاع مقاومت اسلامی و خونخواهی آنها باشند.

"و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم"

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی