تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736159
شناسه : 3736159
تاریخ :
پرداخت مطالبات کشاورزان در اولویت کاری مسوولان باشد اقتصاد ایران: بیله سوار - امام جمعه بیله سوار گفت: کشاورزان با تلاش بیشتر در زمین‌های زراعی در تأمین معاش خود تلاش می‌کنند که پرداخت مطالبات کشاورزان باید در اولویت کاری مسوولان باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بیله سوار با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: هدف از آفرینش انسان، بهره مندی از این عالم است و یکی از بهترین این راه‌ها، تقوا الهی است.

وی با برشمردن ویژگی‌های افراد متقی خاطرنشان کرد: افراد متقی کسانی هستند که اهل وعده صادق هستند و یکی از مواردی که انسان را به سمت خسران می‌برد کلام اضافی و بی فایده است بنابراین رعایت این امر به تنهایی انسان را هم در این دنیا و هم در آخرت به سعادت می‌رساند و این همان تقوای الهی است.

امام جمعه بیله سوار با تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه» از فرماندهان جبهه مقاومت فلسطین، گفت: این عمل تروریستی آن هم پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری و در خاک جمهوری اسلامی ایران باعث جریحه دار شدن عواطف ملت ایران شده است و انتظار همگان از نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سخت است.

حجت الاسلام عزیزی با برشمردن مسائل و مشکلات شهرستانی تاکید کرد: پرداخت مطالبات کشاورزان باید در اولویت کاری مسئولان باشد چرا که این قشر زحمتکش در تأمین نیازهای اصلی کشور تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: مشکل دیگری که مردم منطقه از ما مطالبه می‌کنند راه اندازی عملی و عملیاتی منطقه آزاد تجاری و اقتصادی استان اردبیل است که متأسفانه تاکنون پیشرفت چشمگیری نداشته است.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه از مسئولان خواست؛ نسبت به عمران و آبادانی راه‌های مواصلاتی روستایی اقدام جدی داشته باشند و در بحث خاموشی‌های برق استانی، منطقه بیله سوار را به دلیل منطقه گرمسیری بودن در اولویت‌های آخر قرار دهند.

امام جمعه بیله سوار با انتقاد از وضعیت مبلمان شهری گفت: وضعیت مبلمان شهری واقعاً تأسف بار است و باید شهردار و شورای شهر به صورت شبانه روزی سریعاً تا شروع فصل بارندگی اقدام به آسفالت ریزی معابر و کوچه‌ها نمایند تا رضایت عمومی را جلب کنند.

عزیزی گفت: همه ما خادم و نوکر این مردم هستیم و باید به صورت شبانه روزی در خدمت این مردم باشیم و از همین تریبون مقدس به مسئولان شهری توصیه می‌کنم سریعاً نسبت به حل مسائل و مشکلات شهری اهتمام جدی داشته باشند.