تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736158
شناسه : 3736158
تاریخ :
ترور «اسماعیل هنیه» سندی دیگر برجنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی است اقتصاد ایران: سنندج,_امام جمعه سنندج گفت: ترور شهید مجاهد «اسماعیل هنیه» سندی دیگر بر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: ترور این شخصیت بزرگوار سند دیگری بر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان این جنایات را محکوم می‌کنند، افزود: مجامع بین‌المللی باید نسبت به این جنایات واکنش نشان دهند و از سکوت در برابر کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی بپرهیزند.

امام جمعه سنندج از سازمان ملل خواست در برابر این جنایات رژیم غاصب قاطعانه برخورد کند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون هزاران کودک و مردم بی گناه را قتل عام کرده و امروز وقت آن است که از سوی شورایی امنیت و سازمان ملل قطعنامه صادر شود.

انتقاد امام جمعه سنندج از تورم و گرانی برخی کالاها

وی همچنین به شرایط گرانی و تورم اشاره و بیان کرد: قدرت خرید مردم بویژه فقرا روبه کاهش است و افراد توانمند و دارا باید نیازمندان را درک کنند و کمک حالشان باشند.

ماموستا رستمی ادامه داد: مستأجران امروز توان پرداخت ودیعه و اجاره بالا را ندارند و صاحبخانه‌ها باید برای کسب رضای خدا کمک حال انها باشند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: قرآن کریم بزرگترین داروخانه روح انسان است و باید تابع دستورات و فرامین این کتاب آسمانی باشیم.

وی خواستار بروزرسانی علم توسط آحاد جامعه شد و گفت: علم روز یعنی شرافت و عدالت و باید این موارد رعایت شود.

وی ضمن تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی در کردستان برای ایجاد امنیت افزود: در مرزهای ما نیروهای مرزبانی برای حفظ امنیت این آب و خاک تلاش می‌کنند اما باید مراقب کولبرانی که برای کسب روزی مجبور به کولبری می‌شوند، باشند.