تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3736141
شناسه : 3736141
تاریخ :
عزاداری نوجوانان برای امام حسین (ع) با اجرای عبدالرضا هلالی اقتصاد ایران: دومین شب از سوگواره آیینی "محرم شهر" اختصاص به عزاداری نوجوانان در سوگ شهادت امام حسین علیه السلام داشت و برنامه تلویزیونی "سر سفره خدا" روی آنتن رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دومین شب از دومین سوگواره آیینی شهر تهران، «محرم شهر»، شب گذشته با حال و هوایی متفاوت در میدان آزادی تهران برگزار شد.

در شب جمعه که شب زیارتی امام حسین علیه السلام نیز به شمار می‌رود، ویژه برنامه «محرم شهر» حال و هوایی خاص، ویژه کودکان و نوجوان داشت و با حضور مهمانانی همچون عبدالرضا هلالی، حامد مدرس و احسان مهدی، کودکان و نوجوانان به عزاداری سید و سالار شهیدان پرداختند.

برنامه «سر سفره خدا» با حضور احسان مهدی و حامد مدرس از شبکه نهال (پویا) به صورت زنده روی آنتن رفت و روایت متفاوتی از عزاداری کودکان و نوجوانان در سوز شهادت سید و سالار شهیدان را به نمایش گذاشت.

گروه سنی نوجوان , امام حسین (ع) , تلویزیون , محرم ,

عبدالرضا هلالی نیز که در چند سال اخیر، نماهنگ‌های متعددی را از زبان کودکان و نوجوانان با موضوع عزاداری امام حسین علیه‌السلام تولید کرده، مهمان برنامه «محرم شهر» در میدان آزادی بود. وی نماهنگ‌های «مداد رنگی» و «عزیز دلم حسین» را اجرا کرد.

گروه سنی نوجوان , امام حسین (ع) , تلویزیون , محرم ,

همچنین گروه تئاتر محبان حضرت علی اصغر علیه السلام نیز به اجرای نمایش صحنه‌ای برای این رده سنی پرداخت.   

گروه سنی نوجوان , امام حسین (ع) , تلویزیون , محرم ,

اجرای نماهنگ مشهور «سلام بر حسین» که توسط کودکان و نوجوانان تولید شده، دمام زنی و اجرای گروه‌های سرود «ابناء الحسن» و «نجم الثاقب» از دیگر بخش‌های شب گذشته محرم شهر بود.

در زیر گزارش تصویری و ویدئویی از دومین شب محرم شهر را می‌بینید:

گروه سنی نوجوان , امام حسین (ع) , تلویزیون , محرم , گروه سنی نوجوان , امام حسین (ع) , تلویزیون , محرم , گروه سنی نوجوان , امام حسین (ع) , تلویزیون , محرم ,

 

.

 

انتهای پیام/