تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3736140
شناسه : 3736140
تاریخ :
اسرائیل معاون سفیر ترکیه در تل آویو را فراخواند اقتصاد ایران: وزیرخارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی غیر متعارف با حمله به مقامات ترکیه به دلیل نیمه برافراشته شدن پرچم سفارت این کشور در تل آویو به دلیل ابراز همبستگی با حماس پس از ترور هنیه، از فراخوانده شدن معاون سفیر ترکیه به وزارت خارجه اسرائیل خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اسرائیل کاتس»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از فراخوانده شدن معاون سفیر ترکیه در تل آویو به دلیل نیمه برافراشته شدن پرچم ترکیه در سفارت این کشور در تل آویو خبر داد.

کاتس در پیامی در صفحه «ایکس» خود نوشت: به دنبال نیمه برافراشته شدن پرچم ترکیه در سفارت این کشور در تل آویو پس از ترور «اسماعیل هنیه»، رهبر حماس، دستور دادم معاون سفیر ترکیه در اسرائیل برای پاسخ گویی به وزارت خارجه اسرائیل احضار شود.

 

وی در ادامه با ادبیاتی تند و غیردیپلماتیک نوشت: نمایندگان حاضر در سفارت ترکیه اگر قصد دارند تا برای هنیه عزاداری کنند، به ترکیه برگردند و با اردوغان که حماس را در آغوش گرفته و از آنها حمایت و پشتیبانی به عمل می آورد، به عزاداری بپردازند.

کشور ترکیه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

انتشار تصاویر پرچم نیمه برافراشته ترکیه در محل سفارت این کشور در تل آویو، خشم کاربران فضای مجازی در سرزمین های اشغالی را برانگیخته است.

 

انتهای پیام/