تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3736127
شناسه : 3736127
تاریخ :
تشکر علی باقری از موضع الجزایر در جلسه شورای امنیت اقتصاد ایران: علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در مکالمه تلفنی با احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر، درخصوص تبعات اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس رایزنی و تبادل نظر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،سرپرست وزارت امور خارجه ضمن تشکر از حضور رئیس مجلس نمایندگان الجزایر در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان، با تاکید بر این امر که رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه در خاک ایران، از خط قرمز جمهوری اسلامی ایران عبور کرده، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون تردید از حق مشروع و ذاتی خود برای مجازات قاطع و موثر صهیونیست‌های جنایتکار استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه این گفتگو از حمایت الجزایر در برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه تشکر کرد و همچنین بر برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای امور خارجه  برای بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص این اقدام جنایتکارانه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه الجزایر نیز در این‌ تماس تلفنی از ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری نشست فوری سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

وی همچنین‌ بر موضع دولت و مردم الجزایر در محکومیت قاطع جنایت رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه در خاک ایران و نقض حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

 

انتهای پیام/