تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736124
شناسه : 3736124
تاریخ :
کمبود کارت سوخت آزاد بنزین در جایگاه‌های عرضه اصلاندوز اقتصاد ایران: اصلاندوز- امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: کمبود کارت سوخت آزاد بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت اصلاندوز سبب نارضایتی مسافران شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با اشاره به شهادت مجاهد بزرگ شهید «اسماعیل هنیه» اظهار کرد: شهادت برای اشخاصی که در تمام عمر مبارک خود در آرزوی شهادت هستند، از عسل هم شیرین‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: این شهادت آبروی نداشته رژیم غاصب و تروریست صهیونیستی را در سراسر جهان برد و موج تنفر از اسرائیل کودک کش در این مقطع تاریخی در اوج خود قرار دارد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه ملت‌ها تماماً سرشار از انزجار ازاسرائیل هستند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی هر چه زودتر به سزای عمل خود خواهد رسید و از این حرکت ددمنشانه پشیمان خواهد شد.

حجت الاسلام جعفرزاده با تبیین نمایش ساختگی اسرائیل در روستای مجدل الشمس گفت: در جریان اصابت یک موشک مجهول به زمین بازی کودکان مجدل شمس در جولان اشغالی ۱۲ کودک کشته شده و بیش از ۴۰ نفر نیز آسیب دیده‌اند اما سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی در همان ساعات نخست این حادثه و حتی قبل از اعلام نظر کارشناسان نظامی انگشت اتهام را متوجه مقاومت اسلامی لبنان کرد.

خطیب جمعه اصلاندوز بیان کرد: حزب‌الله لبنان بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای رسمی به صورت قاطعانه اتهامات وارده از سوی رسانه‌های صهیونیستی علیه خود را رد کرد. نیروهای حزب‌الله لبنان در پیامی به نیروهای یونیفل سازمان ملل تأکید کرده‌اند که سقوط یکی از موشک‌های سامانه پدافندی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی عامل این حادثه بوده است.

جعفرزاده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا پس از به شهادت‌رساندن ده‌ها هزار زن و کودک فلسطینی در تجاوز ۱۰ ماهه اخیر خود به نوار غزه ضمن تبرئه خویش از جنایات غزه مدعی شود نه تنها اسرائیل بلکه حتی نیروهای محور مقاومت نیز در جریان جنگ مرتکب جنایت می‌شوند و بدین صورت اجماع حاصل از فشار افکارعمومی بین‌الملل علیه خود را تعدیل و پیکان فشارها را متوجه حزب‌الله و دیگر گروه‌های مقاومت کنند.

وی گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار افزود: خبرنگاران چشم بیدار و زبان گویا و وجدان بیدار جامعه هستند که با ابزار اندیشه و قلم در امر آگاه سازی و اطلاع رسانی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین در انجام رسالت واقعی خود مسئولیت مهم فرهنگ سازی و ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی در سطح جامعه را عهده دار هستند.

امام جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: کمبود کارت سوخت آزاد بنزین در جایگاه‌ها موجب نارضایتی مسافران شده و توزیع نامناسب سوخت کشاورزان و سوختن حواله سوخت آنها در زمان برداشت محصولات نگرانی کشاورزان را دامن زده است که از متولیان امر خواستاریم هر چه سریع‌تر نسبت به اتخاذ تدابیر لازم برای رفع این موضوع در سطح شهرستان اصلاندوز اقدام کنند.