تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3736119
شناسه : 3736119
تاریخ :
آماده باش پدافند و نیروی هوایی اسرائیل از ترس اقدام مقاومت اقتصاد ایران: منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از جمله پدافند هوایی این رژیم از ترس واکنش انتقام جویانه حزب الله لبنان و ایران به حالت آماده باش کامل درآمده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری امروز جمعه گزارش دادند که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از جمله پدافند هوایی این رژیم از ترس واکنش انتقام جویانه حزب الله لبنان و ایران به ترور فرمانده حزب الله و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، به حالت آماده باش کامل در‌آمده است.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم امروز نوشت که بعد از تهدیدات تهران و بیروت، پدافند هوایی در شمال، جنوب و شرق سرزمین‌های اشغالی در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد چهارشنبه 10 مردادماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به‌همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

شهید «فواد شکر» ملقب به (حاج محسن) فرمانده نظامی ارشد جنبش حزب الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیروت چهارشنبه 10 مرداد ماه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

انتهای پیام/