تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3736104
شناسه : 3736104
تاریخ :
چمن آزادی به تختی منتقل می‌شود! اقتصاد ایران: قرار است بخشی از چمن ورزشگاه آزادی به ورزشگاه تختی منتقل شود تا مشکلی برای برگزاری مسابقات استقلال و پرسپولیس وجود نداشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال از 25 مرداد ماه آغاز می‌شود و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تلاش هستند ورزشگاه تختی را آماده برگزاری بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ کنند.

ورزشگاه آزادی در دست بازسازی است و امکان برگزاری مسابقات در این ورزشگاه وجود ندارد. در بازدید مسئولان ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها، مشخص شد که چمن ورزشگاه تختی با وجود زیر کشت رفتن مشکلاتی دارد. در نهایت تصمیم بر این شد که بخشی از چمن ورزشگاه آزادی از خزانه این استادیوم به ورزشگاه تختی منتقل شود. پیمانکار چمن ورزشگاه آزادی نیز مأموریت آماده‌سازی چمن در ورزشگاه تختی را خواهد داشت.

ورزشگاه تختی زمانی در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرد که هزینه اعلام شده از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران واریز شود تا مشکلات چمن و گیت برطرف شده باشد. هر کدام از این تیم‌ها باید 17.5 میلیارد تومان پرداخت کنند.

انتهای پیام/