تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736047
شناسه : 3736047
تاریخ :
هوای خنک در اردبیل ماندگار است/ وزش تندباد و رگبارهای موقتی اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: امروز هوای خنک در سطح استان اردبیل به ویژه در نوار شرقی و مناطق مرکزی استان ماندگار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا همچنان به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه آسمان استان در بیشتر ساعات ابری گاهی مه آلود خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت با وزش بادهای شرقی گاهی با سرعت تند هوای خنک در سطح استان به ویژه در نوار شرقی و مناطق مرکزی استان ماندگار است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: همچنین در دو روز آینده شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در مناطقی از استان به ویژه در مناطق کوهستانی و نواحی منتهی به استان گیلان بارش پراکنده باران گاهی به صورت رگبار موقتی پیش بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: از روز یکشنبه با پایداری شرایط جوی و حاکمیت الگوی تابستانه همراه با کم فشار سطح زمین آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوری که تا روز پنجشنبه هوای گرم تابستانه در سطح استان انتظار می‌رود.