تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3735898
شناسه : 3735898
تاریخ :
رگبار و رعد و برق در سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی اقتصاد ایران: بر اساس آخرین تحلیل‌های آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز (جمعه) در سواحل دریای خزر، برخی مناطق خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگ بار و رعد و برق پیش بینی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر بر اساس آخرین تحلیل‌های آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز (جمعه) در سواحل دریای خزر، برخی مناطق خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شمال آذربایجان غربی، در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

این شرایط آب و هوایی فردا (شنبه) در اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، سواحل دریای خزر و یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نیز پیش بینی می‌شود.

در پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های هرمزگان و فارس، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان، در بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه شنبه این وضعیت در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان تشدید می‌شود.

در سه روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

تا روز دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است. دریای خزر نیز تا روز شنبه مواج است.

آسمان امروز تهرن صاف تا قسمتی ابری است و از بعدازظهر همراه با افزایش وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۸ و کمینه دمای آن ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.