تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3735855
شناسه : 3735855
تاریخ :
کشف ۲۸۰ خودروی لوکس قاچاق اقتصاد ایران: عصر خودرو- رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی ۲۸۰ خودروی لوکس قاچاق، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی فراجا گلستان توقیف شده و تلاش برای توقیف سایر خودروهای قاچاق ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام باند قاچاق خودروهای لوکس، اظهار داشت: این باند با اقدامات مجرمانه خود در چندین استان، اقدام به قاچاق و فروش خودروهای گرانقیمت و لوکس کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد این پلیس در استان گلستان، گفت: این باند خودروهای لوکس را از استان‌های جنوبی به‌صورت قاچاق وارد می‌کردند و به شیوه‌های مختلف در استان‌ها و شهرهای دیگر با سند نمره یا نصب پلاک‌های مشابه، با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رساندند.

وی ادامه داد: این باند در عملیات‌های گسترده توسط پلیس امنیت اقتصادی گلستان در استان‌های مختلف موفق به شناسایی 285 دستگاه خودروی لوکس قاچاق شده که تاکنون 50 دستگاه از این خودروها توقیف شده است.

رحیمی گفت: همچنین در این پرونده تاکنون 17 متهم دستگیر شدند و توقیف خودروهای قاچاق لوکس و سایر متهمان احتمالی این پرونده نیز ادامه دارد.