تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3735843
شناسه : 3735843
تاریخ :
۳۰ کارخانه در شمال سرزمین‌های اشغالی تعطیل شدند اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ احتمالی حزب‌الله لبنان به ترور شهید «فؤاد شکر» ۳۰ کارخانه دارای مواد خطرناک در شمال سرزمین‌های اشغالی را تعطیل کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سرزمین‌های اشغالی از بیم واکنش احتمالی حزب‌الله لبنان به ترور بزدلانه شهید «فؤاد شکر» همچنان در نگرانی و وحشت به سر می‌برد.

در همین راستا شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اقدامات ارتش این رژیم برای آن‌چه آمادگی در برابر حمله احتمالی حزب‌الله لبنان خواند، خبر داد.

بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی دستور تعطیلی ۳۰ کارخانه در شمال سرزمین‌های اشغالی را که دارای مواد خطرناک هستند صادر کرده است.

شهردار شهرک صهیونیست‌نشین «صفد» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز با اشاره به حملات احتمالی حزب‌الله لبنان گفت: هرکس جایی را برای رفتن دارد بهتر است که از شهر خارج شود.

گفتنی است دیروز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «فؤاد شکر» (السید محسن) از اعضای ارشد حزب‌الله در حمله سه‌شنبه شب ارتش رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

همچنین حزب‌الله لبنان بر پایبندی قطعی و عزم راسخ خود نسبت به ادامه جهاد تا آزادی سرزمین‌های اشغالی و مقدسات از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد.

علاوه بر این بر اساس این بیانیه موضع سیاسی حزب‌الله لبنان نسبت به این تعرض گناه‌آلود و جنایت بزرگ امروز پنجشنبه در جریان تشییع این شهید بزرگوار از سوی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان مشخص خواهد شد.