تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3735841
شناسه : 3735841
تاریخ :
تلفات نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶۵ نظامی بود اقتصاد ایران: وزارت دفاع روسیه در گزارش ۲۴ ساعت گذشته عملیات ویژه ارتش این کشور علیه اوکراین، تلفات نظامیان اوکراینی را ۱۹۶۵ نفر عنوان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار تلفات نیروهای اوکراینی در محورهای مختلف درگیری طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹۶۵ نظامی می‌رسد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ موشک‌انداز آمریکایی پاتریوت، یک مرکز کنترل پهپاد و چند ایستگاه راه‌آهن که افراد و نیروهای ذخیره ارتش اوکراین را در خود جای داده بود هدف قرار گرفتند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱ پهپاد اوکراینی، ۱۴ موشک «هیمارس» و یک موشک تاکتیکی آمریکایی «آتاکمز» از سوی ارتش روسیه منهدم شده است.

علاوه بر این وزارت دفاع روسیه بیان کرد که نیروهای منطقه جنوب ارتش روسیه کنترل چندین موضع پیشروی را به دست گرفته‌اند و ۲ ایستگاه جنگ الکترونیک «نوتا» و ۵ انبار مهمات را منهدم کرده‌اند.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: نیروهای منطقه غرب ارتش روسیه مواضع خود را بهبود بخشیدند، با ۲ ضدحمله مقابله کردند و تلفاتی به میزان ۵۳۵ نظامی و یک تانک را به نیروهای اوکراینی وارد کردند.