تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3735834
شناسه : 3735834
تاریخ :
آشتیانی: عملکرد مخبر در مدیریت دولت قابل تقدیر است اقتصاد ایران: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: عملکرد مطلوب آقای مخبر و وزارت کشور به عنوان متولیان اصلی برگزاری انتخابات موجب شد تا یکی از کم‌دغدغه‌ترین انتخابات‌های سال‌های گذشته را در کشور پشت سر بگذاریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

امیررضا واعظ آشتیانی، عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره نقش مخبر در مدیریت دوران پس از شهادت آیت‌الله رئیسی بویژه در پیشبرد فرآیند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت و وزارت کشور در دو ماهه گذشته اقداماتی را انجام دادند که شاهد یکی از کم دغدغه‌ترین انتخابات‌های سال‌های گذشته در کشور باشیم. 

وی افزود: آقای مخبر و وزارت کشور به عنوان متولیان اصلی برگزاری انتخابات، با تلاش‌هایی که در این مدت انجام دادند، انتخاباتی در سلامت کامل را به مرحله اجرا رساندند، به طوری که تقریباً هیچ اعتراضی نسبت به انتخابات و شرایط کشور در برهه برگزاری انتخابات از سوی جریان‌های سیاسی شاهد نبودیم. البته بنده امیدوارم پس از پایان مراسم رسمی شروع به کار دولت جدید، رقابت‌های زمان انتخابات تبدیل به رفاقت شود و هر فردی به نوبه خود کمک کند تا دولت چهاردهم در پیاده‌سازی برنامه خود برای حل مشکلات کشور موفق شود. 

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه در رابطه با رفتار دولت در برگزاری انتخابات بیان کرد: من معتقدم انتخابات ریاست جمهوری از هرجهت سالم بود. البته هیچ انتخاباتی نیست که حرف و حدیثی در آن نباشد اما این انتخابات ادعا‌های کمتری داشت. البته کج سلیقگی‌هایی نیز وجود داشت و  به طور مثال برخی‌ها معتقدند که پرداختی‌های بازنشستگان چند روز قبل از برگزاری انتخابات وجه تبلیغاتی داشت اما با این وجود نمی‌توان گفت در مجموع این گونه اقدامات هم تاثیر عمده‌ای در روند برگزاری انتخابات گذشته باشد. 

واعظ آشتیانی درباره آینده سیاسی مخبر گفت: باید از تجربه هر مدیری استفاده کرد؛ به هر حال آقای مخبر در دولت نیز تجربه‌های متنوعی را پشت سر گذاشته که می‌تواند به دولت جدید منتقل شود. در 50 روز اخیر نیز دولت نشان داد که می‌تواند به خوبی شرایط کشور را مدیریت کند و دو دور از انتخابات به خوبی و آرامی برگزار شود.

انتهای پیام/