تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3735832
شناسه : 3735832
تاریخ :
محمدی: مربیان ایرانی در المپیک پاریس درخشیدند اقتصاد ایران: عباس محمدی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مربیان ایرانی در المپیک پاریس درخشیدند و عملکرد درخشانی داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، عباس محمدی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص جایگاه مربیان ایران در جهان و حضور سه سرمربی ایرانی در جریان رقابت‌های تیراندازی المپیک پاریس، اظهار داشت: خوشبختانه مربیان ایرانی در المپیک پاریس به حق درخشیدند. من گمان می‌کنم تنها کشوری در المپیک هستیم که این تعداد مربیان شاغل در سایر کشورها در اینجا داریم. مربیانی که مدال آور هم شدند.

 

وی در ادامه افزود: رحیم جوادی، ابراهیم اینانلو و زائر رضایی سه مربی ایرانی هستند که در این المپیک هدایت سایر کشورها را بر عهده دارند. این مربیان سال‌ها است که توانستند سهمیه المپیک برای کشورهایی که در آن شاغل هستند بگیرند و در ادوار گذشته و این دوره به عنوان سرمربی در المپیک هستند که نشان دهنده پیشرفت تیراندازی در ایران و صادر کردن مربی به سایر کشور‌ها است.

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا شایستگی مربیان ایران را بیشتر به نمایش بگذاریم و کمک کنیم هم در ایران موفق باشند و هم اینکه به سایر کشورها برای هدایت تیم‌های ملی بروند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای دارید تا از ظرفیت مربیان داخلی در توسعه تیراندازی در کشورهای همسایه نیز استفاده شود، گفت: در جریان این مسابقات جلساتی را با نمایندگان کشورهای همسایه داشتیم و با آنها مذاکره کردیم. ما با این کار باید هزینه‌های اعزام را کاهش دهیم و تعداد دفعات حضور ورزشکاران خود در میادین مختلف برای کسب تجربه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/