تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3735820
شناسه : 3735820
تاریخ :
بارسلونا با اولمو به توافق رسید اقتصاد ایران: باشگاه بارسلونا با هافبک نفوذی لایپزیگ به توافق دست پیدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا که یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی‌اش برای فصل پیش‌رو جذب دنی اولمو از لایپزیگ است، توانست نظر این بازیکن برای پیوستن به  جمع کاتالان‌ها را جلب کند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ بارسلونا با دنی اولمو برسر عقد قراردادی 6 ساله به توافق رسیده است.

طبق ادعای رومانو؛ باشگاه بارسلونا پیشنهادی 55 میلیون یورویی بعلاوه 4 میلیون بند پاداش‌هایی که به سادگی محقق می‌شوند و 3 میلیون یورو بند پاداش‌هایی که محقق شدن آنها دشوارتر است (اشاره به کسب عناوین قهرمانی و ...) به لایپزیگ ارائه داده است و امیدوار هستند پیشنهادشان مورد قبول واقع شود.

این ملی‌پوش اسپانیایی که در مسابقات یورو 2024 عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت و سابقه حضور در آکادمی لاماسیا را هم دارد، مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی دیگر از جمله بایرن مونیخ، منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیورپول هم قرار دارد.

اولموی 26 ساله که تا سال 2027 با لایپزیگ قرارداد دارد، تاکنون در 148 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 29 گل‌زده و 34 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/