تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735813
شناسه : 3735813
تاریخ :
شهادت «اسماعیل هنیه» نشانه شکست رژیم جعلی اسرائیل است اقتصاد ایران: رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» نشانه شکست رژیم جعلی اسرائیل در میدان مبارزه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر آیت الله رسول فلاحتی در اجتماع مردم شهید پرور رشت در محکومیت اقدام تروریستی شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس، در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود: تاکنون ایمان به خدا و اعتقاد به کتاب و سنت الهی موجب ایستادگی امت اسلامی در برابر ظلم زورگویان و خلق صحنه‌های بی نظیری شده که حیرت جهانیان را برانگیخته است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ظلم در قرآن کریم بسیار نکوهش شده است، ادامه داد: ظلم در دنیا نابودکننده انسان و در آخرت، هلاک کننده است و صفحات تاریخ تمدن اسلامی با خون رزمندگانی همچون اسماعیل هنیه رنگین شده و تداوم یافته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۷۵ سال است که یک غده چرکین در جغرافیای سیاسی امت اسلامی با انگاره‌های کفرآمیزی از جوامع مختلف به ویژه یهودیان تندرو با رهبرانی غاصب و سگ صفت سر بیرون زده که ظلم ورزی، آدم کشی، نکبت، خباثت و غیره صفات آنهاست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شرارت و خباثت و آدم کشی، صفت مشترک همه سران رژیم غاصب صهیونیستی از موشه دایان و شارون گرفته تا نتانیاهو است، گفت: شهادت اسماعیل هنیه داغ بزرگ برای امت اسلام است اما برای رژیم جعلی صهیونیستی افتخار محسوب نمی‌شود زیرا این اقدام جنایتکارانه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی نشانه عجز و ناتوانی و شکست این رژیم در میدان مبارزه با حماس و فرورفتن بیشتر در منجلاب ظلم و جنایت و ترور است.

وی با بیان اینکه ما امت اسلام طبق باورها و اعتقاداتمان با شهادت آشنا هستیم ادامه داد: از ۷ اکتبر و عملیات طوفان القصی، معادلات جهان تغییر کرده و رژیم غاصب که در گذشته به دنبال اثبات مشروعیت خود بود امروز به دنبال استمرار موجودیت خود است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روح جدیدی از ظلم ستیزی در باور و ذهن و دل امت مظلوم فلسطین، نشسته است، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، رژیم غاصب صهیونیستی، ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید.

وی با بیان اینکه بر اساس وعده خداوند در قرآن، با مقاومت و استقامت بر صهیونیست‌ها غلبه می‌کنیم، تصریح کرد: شهادت «اسماعیل هنیه» نشانه شکست رژیم جعلی اسرائیل در میدان مبارزه است.