تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735770
شناسه : 3735770
تاریخ :
خون شهید «اسماعیل هنیه» سبب تقویت محور مقاومت می‌شود اقتصاد ایران: بندرعباس-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان شهادت طلبی را عامل افزایش قدرت دفاعی محور مقاومت دانست و گفت: خون شهید «اسماعیل هنیه» سبب تقویت محور مقاومت می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عطا ناوکی در گفتگو با خبرنگار مهر، ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس را محکوم کرد و افزود: شهادت ایشان نشان‌دهنده ناکامی و شکست روزافزون رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی است که در رسیدن به اهداف شوم خود در مقابل جبهه مقاومت، مستأصل و درمانده شده است.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌های پلید و خبیث مطمئن باشند که این‏‌گونه اقدامات تروریستی و جنایت‌کارانه آنها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان از شهید اسماعیل هنیه به عنوان یکی از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» یاد کرد که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم خود در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بوده است.

ناوکی گفت: همه معتقدیم که خداوند متعال دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است چرا که تصور آنان این است که با به شهادت رساندن فرماندهانی که دل در گرو مقاومت دارند خواهند توانست حرکت و رسالت جبهه مقاومت متوقف کنند در حالی که رژیم منحوس صهیونیستی این آرزو را باید به گور خواهد برد.

وی با بیان اینکه شهادت طلبی یکی از عوامل قدرت جبهه مقاومت است، تصریح کرد: قدرت دفاعی جبهه مقاومت با شهادت بهترین نیروهای خود روز به روز افزایش می‌یابد و اسرائیل غاصب به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تأکید کرد: قطعاً به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، این شخصیت مبارز را همانند شهید سرافراز «سیدالشهدا مقاومت» حاج‌قاسم به عاملی خطرناک‌تر از دوران حیات تبدیل خواهد کرد چرا که خون شهدا موجب رویش‌های جدیدی در محور مقاومت می‌شود.

ناوکی گفت: اسرائیل، هرگز نباید احساس امنیت کند چرا که اقتدار زبانزد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین قدرت بازدارنده نیروهای مسلح انتقام خون شهید هنیه را از این موجود خبیث می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس، مهمان عزیز کشور ایران بود و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و نیروهای مسلح، به زودی زود انتقام سختی را از صهیونیست‌های خونخوار می‌گیرند.