تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735762
شناسه : 3735762
تاریخ :
روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی با پسوند جهاد تبیین اقتصاد ایران: رشت _ مسوول بسیج رسانه گیلان با اشاره به تحریف دستاوردهای نظام از سوی رسانه دشمن گفت: جهاد تبیین با محوریت روایت‌گری دستاوردهای انقلاب در دستور کار رسانه‌ ها قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر مهدی پارسا بعد از ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی تبیینی بصیرت عاشورایی و اختتامیه رویداد رسانه‌ای جرس اظهار کرد: جریان سازی رسانه‌ای در ابعاد مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم انسجام رسانه‌ای برای مقابله محتوایی با استکبار جهانی اضافه کرد: خبرنگاران و رسانه‌های فعال در کشور هم تراز با سایر رسانه‌های دنیا عمل کنند و در برابر تولیدات و فراورده‌های رسانه‌ای منفور غرب مقابله منسجم داشته باشند.

پارسا با اشاره به مهندسی جریان رسانه‌ای قدرتمند غرب علیه اندیشه ایرانی و اسلامی بیان کرد: دفاع از تمامیت و حیثیت انقلاب اسلامی و ایران عزیز باید در دستور کار رسانه جبهه انقلاب قرار گیرد.

وی با اشاره به تحریف دستاوردهای نظام و ناکارآمد جلوه دادن مسؤولان از سوی رسانه دشمن افزود: جهاد تبیین با محوریت روایت‌گری دستاوردهای انقلاب در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم تقویت سواد رسانه‌ای در جامعه اضافه کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه برای تشخیص واقعیت‌ها ضرورت دارد.