تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3735759
شناسه : 3735759
تاریخ :
پیشنهاد اعطای جایگاه «شهید خدمت» به صدابردار فقید رادیو اقتصاد ایران: مدیر رادیو نمایش از اهدای جایگاه «شهید خدمت» به جعفر جودتی که تا آخرین لحظه در پشت میز صدا حضور داشت و دارفانی را وداع گفت، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جعفر جودتی صدابردار شناخته شده‌ای که 27 سال صدابرداری برنامه‌ها و نمایش‌های رادیویی بسیاری را برعهده داشت روز گذشته دارفانی را وداع گفت. 

او امروز در بهشت زهرا با حضور دوستان و همکارانش به خاک سپرده شد. 

محسن سوهانی مدیر رادیو نمایش درباره درگذشت او و پیگیری برای اهدای یک نشان ویژه به این هنرمند پیشکسوت، به خبرنگار تسنیم گفت: آقای جودتی سال‌ها برای رادیو زحمت کشید و با اخلاق و حرفه‌ای تا آخرین لحظه کار خودش را پیش برد. او شیفته پخش بود و متأسفانه حالِ او ناخوش شد و آخرین لحظات حیاتِ خود را در پشت میز صدا سپری کرد. آمبولانس آمد و او را به بیمارستان منتقل کردند. 

وی افزود: این صدابردار رادیو، سکته مغزی می‌کند و متأسفانه روز بعد هم دارفانی را وداع می‌گوید. اتفاقاً بحثی مطرح کردیم خیلی از مشاغل مثلِ آتش‌نشان‌ها و دیگر مشاغل سخت حین کار حادثه‌ای برایشان پیش می‌آید به جایگاه شهید خدمت نائل می‌شوند. کار در صداوسیما هم سختی کار دارد و شایسته جایگاه شهید خدمت هستند. برای آقای جودتی درخواست داده‌ایم که ایشان به جایگاه «شهید خدمت» نائل شوند. 

مجلس ترحیم جعفر جودتی امروز از ساعت 18 در مسجد توحید واقع در میدان پاستور،‌ خیابان پاستور غربی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/