تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735753
شناسه : 3735753
تاریخ :
عشایر در کنار مرزبانان می توانند امنیت آفرین باشند اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: عشایر در کنار مرزبانان می توانند امنیت آفرین باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سجاد باقرزاده پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از نوار مرزی ارومیه و دیدار با عشایر این منطقه اظهار کرد: مرزنشینان و مرزبانان دو عنصر تأثیرگذار در برقراری امنیت مرزها هستند که ایجاد امنیت و حفاظت از مرزها با مشارکت این دو قشر رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر همکاری و تعامل آنها با مرزداران و مرزبانان اضافه کرد: مرزبانی در راستای وظایف قانونی و انسانی خود، مسئولیت استیفای حقوق مرزنشینان را در دستور کار دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را با استفاده از امکانات، تجهیزات، ظرفیت تعاملی که با دستگاه‌های اجرای و خدمات رسان دارد تلاش می‌کند تا به معیشت شما رسیدگی ویژه شود.

عشایر در کنار مرزبانان می تواند امنیت آفرین باشد

فرمانده هنگ مرزی ارومیه در ادامه با بیان اینکه عشایر در کنار مرزبانان می‌تواند امنیت آفرین باشد تاکید داشت: امنیت یک مسئله حیاتی و مهم برای همه است.

عشایر منطقه نیز اعلام کردند: وقتی ما در رسانه می‌بینیم و می‌شنویم که در تمام جهان و در اطراف کشور ما آشوب و ناامنی است، خدا را شاکر هستیم که در این منطقه مرزی ما در کمال امنیت و آرامش در چادر زندگی می‌کنیم و شما مرزبانان به ما قوت قلب می‌دهید و دعای خیر ما همیشه پشت و پناه شما است.