تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735752
شناسه : 3735752
تاریخ :
نماینده ولی فقیه در استان البرز شهادت «هنیه» را تسلیت گفت اقتصاد ایران: کرج- نماینده رهبرمعظم انقلاب در استان البرز در پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مجاهد غیور، آقای اسماعیل هنیه، به کاروان شهدا ملحق و به لقاءالله پیوست و محور مقاومت و همه آزادیخواهان جهان را سوگوار کرد.

محور مقاومت، همیشه در مسیر شهادت گام برمی دارد، و در این راه باقی خواهد ماند و هیچگاه از این مسیر خارج نخواهد شد چرا که شهادت، بالاترین افتخار و بزرگترین شرف برای مردان خداست.

بی تردید، تمام قدرت‌های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و سگش اسرائیل، از پاسخ کوبنده و درهم شکننده مردان مقاومت در امان نخواهند ماند.

به همه قدرت‌های استکباری جهان اعلام می‌کنم: بدانید که این کارهای مجرمانه، و تعدی‌های وحشیانه و اقدامات تروریستی شما بدون پاسخ نخواهد ماند.

آن روز خواهد رسید که ظلم و طغیان شما به پایان برسد. آن روز خواهد آمد که نور بر ظلمت پیروز شود. آن روز خواهد رسید که مستضعفان وارثان زمین شوند. این وعده الهی است و بدون شک و تردید محقق خواهد شد.

در این مصیبت جانکاه که قلب تمام مظلومان و مستضعفان و آزادیخواهان جهان را جریحه دار کرد، توجه و نگاه محور مقاومت به اوامر و رهنمودهای ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله دوخته شده است.

شهادت این مجاهد بزرگ که تمام عمرش را در راه آزادسازی قدس صرف کرد، به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، و محور مقاومت، و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.