تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735748
شناسه : 3735748
تاریخ :
سردار اصفهانی سپاه به یاران شهیدش پیوست اقتصاد ایران: اصفهان- سردار رضا محمد سلیمانی جانباز دفاع مقدس پس سال‌ها تحمل سختی به شهادت رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رشید و بلندآوازه جبهه اسلام جانباز فداکار و ارزشمند و مجاهد خستگی ناپذیر حاج رضا محمد سلیمانی پس از سال‌های طولانی مجاهدت و تلاش در راه خدا و دفاع از ارزش‌های والای نهضت امام خمینی (ره) و پاسداری از مرز و بوم کشور و نظام اسلامی به یاران شهیدش پیوست.

او که در سال‌های آخر عمر شریف خود با بیماری‌ها و رنج و مشقت ناشی از جراحات جنگ دسته و پنجه نرم می‌کرد با تحمل این روزهای سخت، موفق شده بود درد و رنج را شکست داده و در کمال صبر و شکیبایی دل به مشیت و لطف خداوند بزرگ بسپارد.

تدبیر خلاقانه و مدیریت مثال زدنی وی در هدایت آتش در عملیات والفجر ۸ به عنوان برگ زرین در تاریخ دفاع مقدس گویای توانمندی بالا و زایدالوصف وی در عرصه دفاع مقدس بشمار می‌رود.

فرماندهی توپخانه لشگر ۱۴ امام حسین (ع)، فرماندهی گروه توپخانه ۱۵ خرداد، جانشین فرماندهی لشگر ۱۴ امام حسین (ع)، فرماندهی لشگر ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) از جمله مسئولیت‌های وی در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ است.

مراسم وداع و تدفین وی روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ مسجد قدس عاشق آباد و مراسم تشییع و تدفین روز جمعه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل مسجد قدس عاشق آباد است.