تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735747
شناسه : 3735747
تاریخ :
گفتمان شیخ فضل الله نوری زنده است اقتصاد ایران: نور- رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از شیخ فضل الله نوری به عنوان یک گفتمان زنده و تفکر یاد کرد و گفت: اندیشه های این شهید الگوی خوبی برای حوزویان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اکبر مشام ظهر پنجشنبه در مراسم گرامی‌داشت شهید شیخ فضل الله نوری و یادواره شهدای روحانی در نور با بیان اینکه شیخ فضل الله نوری مجاهدانه زیست وزیر پرچم انگلیس نرفت افزود: شیخ فضل الله یک تفکر و گفتمان بوده است.

وی با عنوان اینکه شیخ فضل الله جانش را سخاوتمندانه در راه آرمان و عقیده فدا کرد از وی به عنوان الگوی مناسبی برای طلاب و حوزویان یاد کرد و افزود: گفتمان شیخ فضل الله نوری همچنان زنده است.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با عنوان اینکه گفتمان شیخ فضل الله الهام بخش است ادامه داد: روحانیت در طول تاریخ ر راه ماندگاری دین جانفشانی‌های زیادی به خرج داده است و نبرد با خودباختگی و استکبار از جمله این تلاش‌ها است.

آیت الله مشام به عنوان اینکه آیت الله شیخ فضل الله نوری ندای مشروطه و مشروعه داشته تصریح کرد این شهید والا مقام برابر جریان غربگرا ایستاد و باید اندیشه و راهش را ادامه دهیم.

وی افزود متأسفانه شیخ فضل الله نوری ر زمان کنونی نیز ناشناخته است و باید اندیشه‌هایش در جامعه معرفی شود.