تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735746
شناسه : 3735746
تاریخ :
توزیع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شفت اقتصاد ایران: فرماندار شفت با اشاره به توزیع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: مدیران از امروز برای جذب اعتبارات برای پروژه‌های شهرستان شفت تلاش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت شهادت شهید قدس اسماعیل هنیه اظهار کرد: اعتبارات کمیته برنامه ریزی از سه محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، قانون استفاده متوازن و ۳ درصد نفت و گاز در شهرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه، تخصیص، توزیع و هزینه اعتبارات باید با توجه به برخورداری مناطق از سهم متوازن، عادلانه و سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌ها و ادامه خدمات رسانی صورت پذیرد، افزود: با توجه به کمتر توسعه یافته بودن شهرستان در حوزه‌های گوناگون امسال با رشد چند درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته رو به رو هستیم.

نقدی بر لزوم کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع محرومیت از چهره شهرستان تاکید کرد و گفت: در سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شفت توزیع می‌شود.

فرماندار شفت از اختصاص این اعتبار در قالب ۱۵۵ پروژه و طرح به شهرستان شفت خبر داد و گفت: خوشبختانه میزان اعتبارات امسال با توجه به سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید مطالبه‌گر رفع مشکلات مردم بوده و تلاش کنند تا طعم خوش خدمت و حرکت جهادی در محرومیت زدایی برای مردم آشکار باشد، ادامه داد: یقیناً با وجود نیازهای زیاد شهرستان، این اعتبارات نمی‌تواند جوابگوی همه بخش‌ها و مشکلات باشد.

نقدی از مدیران شهرستان شفت خواست از امروز به دنبال جذب اعتبارات استانی از اداره کل مربوطه باشند، اضافه کرد: پروژه‌های نیمه اتمام در این شهرستان مشخص است و باید تلاش شود اولویت‌ها مشخص و تخصیص اعتبار صورت گیرد.

فرماندار شفت افزود: مدیران در جذب اعتبارات برای پروژه‌های شهرستان شفت از امروز تلاش مضاعف داشته باشند.
.