تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3735741
شناسه : 3735741
تاریخ :
پدرخوانده ها در آموزش و پرورش خوزستان ورود نکنند اقتصاد ایران: اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پدرخوانده ها در آموزش و پرورش خوزستان ورود نکنند آنگاه نیروهای توانمند فرهنگی می توانند انقلاب کنند که این را در عمل ثابت کرده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید محسن موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: بنده از ابتدای سال ۹۰ تا مردادماه سال ۹۳ رئیس آموزش و پرورش شهرستان باوی و ناحیه چهار اهواز بوده‌ام. در این مدت در هیچ زمینه‌ای اعم از مدیریت نیروی انسانی، تعلیم و کیفیت آموزش هیچ مشکلی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه اگر دید حزبی و قومی که برای آموزش و پرورش سم است را تغییر دهیم و به نیروهای آموزش و پرورش اعتماد کنیم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد، تصریح کرد: در آموزش و پرورش استان نیروی خوب، بسیار است. شاید اخیراً اعلام شده باشد که کمتر از این دستگاه نیرو بگیرید اما بسیاری از فرمانداران، بخشداران و دیگر مسؤولان، معلم هستند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه یک معلم می‌تواند یک استاندار و مدیر خوب باشد اما در بدنه آموزش و پرورش به آن اعتماد نمی‌شود، عنوان کرد: اگر به این اشخاص اعتماد کنند و پدرخوانده‌ها در آموزش و پرورش ورود نکنند آنگاه نیروهای توانمند می‌توانند انقلاب کنند که این را در عمل ثابت کرده‌اند زیرا در این استان مدیریت داشته و نشان داده‌اند که افراد توانمندی در استان وجود دارد که اگر به آنها اعتماد کنیم، می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

موسوی زاده اضافه کرد: در برخی استان‌ها مثل خراسان و قم، تعدادی از مدیرکل‌ها، خوزستانی هستند، یا در وزارت آموزش و پرورش سه معاون وزیر، خوزستانی هستند. چطور این اشخاص می‌توانند در تراز ملی معاون وزیر شوند اما در تراز استانی تا برای گزینه‌ای انتخاب می‌شوند هزاران برچسب به آنها چسبانده می‌شود؟