تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3735739
شناسه : 3735739
تاریخ :
نخست‌وزیر مالزی خطاب به شرکت «متا»: از اقدامات بزدلانه دست بکشید اقتصاد ایران: نخست‌وزیر مالزی در پی حذف پُست خود در خصوص تسلیت شهادت شهید «اسماعیل هنیه» از سوی شرکت «متا»، ضمن اعتراض به این اقدام، این شرکت را بزدل خواند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، استانداردهای دوگانه شبکه‌های اجتماعی غربی و حمایت آنان از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه همچنان ادامه دارد.

در همین راستا شرکت متا (مالک فیسبوک و اینستاگرام) در اقدامی شنیع پُست‌های مربوط به شهادت شهید «اسماعیل هنیه» رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را از شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام حذف کرد.

«انور ابراهیم» نخست‌وزیر مالزی پس از آنکه شرکت متا پُست وی درباره تسلیت به مناسبت شهادت شهید «هنیه» را حذف کرد، طی پُستی در صفحه خود در فیسبوک بیان کرد: این یک پیام روشن و بدون ابهام به متا است… دست از این بزدلی بردارید.

همچنین ابراهیم تصریح کرد: شرکت متا به شکلی وحشیانه عمل کرد و به ملت فلسطین توهین کرد. دست از عمل به عنوان ابزارهای نظام سرکوب‌گر و صهیونیستی اسرائیل بردارید.

مالزی پیش از این نیز شکایتی را به شرکت متا به دلیل حذف محتوا، از جمله حذف مطالب مرتبط با دیدار اخیر انور ابراهیم و شهید هنیه از سوی این شرکت ارائه کرده بود؛ این مطالب کمی بعد دوباره از سوی متا به حالت قبل برگشتند.