تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735725
شناسه : 3735725
تاریخ :
صنایع جنوب استان بوشهر در آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت می‌کنند اقتصاد ایران: بوشهر - رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: صنایع جنوب استان بوشهر در آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی مهرانگیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما رسیدگی به زندانیان و خانواده‌های زندانیان بوده است که در این راستا تلاش و پیگیری فراوانی در نقاط مختلف استان بوشهر انجام شده است.

وی با تقدیر از شرکت‌های پیرامونی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان بوشهر و افراد خیر بیان کرد: از ظرفیت این شرکت‌ها با اولویت آزادی زندانیان جنوب استان بوشهر استفاده می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: با حمایت‌های صورت گرفته در سال جاری شاهد آزادی تعداد زیاد از زندانیان جرایم غیرعمد بوده‌ایم که پیگیری برای آزادی تعداد بیشتری از زندانیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۱۷۴ نفر زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر ۳۷۰ میلیارد تومان بدهی دارند تصریح کرد: با پرداخت ۷۰ میلیارد تومان می‌توان از رضایت شاکیان و دیگر ظرفیت‌ها برای آزادی این افراد استفاده کرد.

وی با اشاره به آزادی ۲۵۰ زندانی جرایم عمومی و یا غیرعمد مالی با کمک افراد خیر از زندان طی ۲۲ ماه گذشته خاطرنشان کرد: امسال تاکون زمینه آزادی ۶۰ نفر از زندان‌های استان فراهم شده است.