تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3735716
شناسه : 3735716
تاریخ :
بهبود کیفیت عکس‌ها در گوگل فوتوز کم‌دردسرتر می‌شود اقتصاد ایران: گوگل فوتوز دسترسی به ویژگی بهبود خودکار کیفیت تصاویر را راحت‌تر می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ویژگی بهبود خودکار کیفیت عکس در اپلیکیشن گوگل فوتوز، ابزاری کاربردی برای ویرایش خودکار عکس و رهایی از تنظیمات دستی است. اکنون به‌نظر می‌رسد که گوگل بهبود خودکار کیفیت عکس‌ها را در گوگل فوتوز کم‌دردسرتر خواهد کرد.

به گزارش Android Authority، نسخه‌ی ۶٫۹۳ اپلیکیشن گوگل فوتوز امکان بهبود کیفیت عکس از طریق گزینه‌ی «Enhance Photo» در منوی اشتراک‌گذاری را فراهم می‌کند.

اسکرین‌شات از بخش مقایسه‌ی قبل و بعد از ویرایش عکس در بخش Enhance Photo اپلیکیشن گوگل فوتوز
اسکرین‌شات از گزینه‌ی Enhance Photo در منوی اشتراک‌گذاری اپلیکیشن گوگل فوتوز

گزینه‌ی Enhance Photo، هنگام انتخاب چندین عکس و اشتراک‌گذاری آن‌ها در دست نیست و تنها برای اشتراک‌گذاری یک عکس ظاهر می‌شود.

پس از انتخاب گزینه‌ی Enhance Photo، گوگل فوتوز مقایسه‌ای از قبل و بعد ویرایش عکس را ارائه می‌دهد. طبق گزارش، ویژگی مقایسه‌ی قبل و بعد از ویرایش عکس درحال‌حاضر به‌درستی عمل نمی‌کند و تصویری را نمایش نمی‌دهد (عکس بالا سمت راست).

مقاله‌های مرتبط
  • قابلیت جذاب و کاربردی «هفته من» در اپلیکیشن فوتوز، گوگل را به دردسر انداخت
  • گوگل فوتوز به‌زودی انتقال بی‌دردسر عکس به آی‌کلاد را ممکن می‌کند

طبق بررسی‌های قبلی از نسخه‌ی ۶٫۹۳ اپلیکیشن گوگل فوتوز، گزینه‌ی «Show more» برای چهره‌ها در بخش Memories نیز اضافه شده است. این ویژگی نمایش عکس‌های بیشتر از چهره‌های انتخابی را ممکن می‌کند. هنوز مشخص نیست که ویژگی‌های جدید گوگل فوتوز چه زمانی منتشر می‌شوند.