تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735709
شناسه : 3735709
تاریخ :
کنشگران انتخاباتی باید همیشه در صحنه و کنار مردم باشند اقتصاد ایران: رشت- مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: کنشگران انتخاباتی باید همیشه در صحنه و کنار مردم باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی ظهر پنجشنبه در نشست تکریم کنش گران عرصه جهاد تبیین در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید اسماعیل هنیه، با اشاره به آیه ۱۹ سوره توبه اظهار کرد: بالاترین عمل از نگاه اسلام، ایمان به خدا و جهاد در راه خداست، این مهم به عنوان فضیلت مسلمان یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه تفاوت اسلام ناب محمدی با اسلام‌های آمریکایی در این است که در زمان نیاز مسلمان در فعالیت‌ها، کنشگری ها و مجاهدت فی سبیل الله حضوری مؤثر دارند، گفت: مسیر ولایت ائمه اطهار همانا تعیین تکلیف زمام امور مسلمین بوده لذا بی توجهی به این مهم در مذهب تشیع پذیرفته شدنی نیست.

نجفی با تاکید بر لزوم توجه مؤمنین به تعیین تکلیف زمام امور سیاسی در نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: مجاهدت در انتخابات مصداق بارز جهاد در راه خدا تعبیر می‌شود چرا که آبروی نظام در گرو حضور اجتماعی و سیاسی مردم یا به تعبیری مشارکت حداکثری در اذهان عمومی مردم جهان بوده و بنابراین فعالیت در انتخابات گذشته نیز مجاهدت در راه خدا تعبیر شد.

کنشگران انتخاباتی باید همیشه در صحنه و کنار مردم باشند

نجفی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در نگاه انقلابی گری ولو اگر نتیجه آن برخلاف تمایلات سیاسی مؤمنین و انقلابیون باشد مصداق پیروزی است، ادامه داد: دولت‌ها می‌توانند مقوم کار فرهنگی باشد و می‌تواند بی‌تفاوت هم باشند لذا جهاد در مسیر فعالیت فرهنگی نیازمند امتداد بوده و حضور مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی لازم و ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه کنشگران انتخاباتی باید همیشه در صحنه و کنار مردم باشند، تصریح کرد: اثرگذاری فعالیت فرهنگی نیازمند تلاش مستمر و حل شبهات و گره‌های ذهنی افکار عمومی است و این معنای محوری در جهاد تبیین است.