تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735701
شناسه : 3735701
تاریخ :
عمل وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیسم نشانه‌ای از درماندگی است اقتصاد ایران: مشگین شهر_ فرماندار مشگین شهر گفت:عمل وحشیانه رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیسم نشانه‌ای از عجز و درماندگی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شهرام محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عمل وحشیانه رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیسم نشانه‌ای از عجز و درماندگی است.

وی افزود: خون پاک این مجاهد بزرگ که سال‌ها با شجاعت و اراده‌ای محکم و اعتقادی در مقابل آمریکا و اشغالگری رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد هدر نخواهد رفت.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به رژیم صهیونیسم تصریح کرد: این عمل وحشیانه، نشانه‌ای از درماندگی رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیسم بوده و مسلماً فرزندان دلاور ایران اسلامی، دشمنان انقلاب و مردم فلسطین را از این اقدام ددمنشانه پشیمان خواهند کرد.

محمدی بیان کرد: شهادت، آرزوی مردانی بزرگ چون هنیه است کسی که چندین نفر دیگر از اعضای خانواده اش پیش از این شربت شهادت نوشیده بودند. مجاهدانی چون ایشان از میان ما می‌روند، اما راهشان تا حصول مقصود نهایی تداوم دارد.

فرماندار مشگین شهر شهادت مجاهد سرافراز، فرمانده شجاع و رهبر مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به پیشگاه آقا ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی، جبهه مقاومت، ملت سرافراز فلسطین و ملت و کشورهای حامی آرمان فلسطین تسلیت عرض کردند.