تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735656
شناسه : 3735656
تاریخ :
ترور شخصیت‌ها تأثیری در اراده مقاومت نخواهد داشت اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ترور شخصیت‌ها تأثیری در اراده مقاومت نخواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اسمعیل جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محور مقاومت در جای جای جهان بر اساس یک جهان بینی قدسی شکل گرفته است از این رو حرکت این جریان روشن و پایدار توقف ناپذیر است.

وی افزود: ریشه‌های مقاومت در مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام قرار دارد و ویژگی این مکتب، انسان سازی است بنابراین با ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های متکی به مکتب امام حسین علیه‌السلام مردان مقاومت به پایان نخواهند رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، تاکید کرد: شهادت مجاهدان فی سبیل الله منجر به افزایش رویش‌ها در مسیر جهاد می‌شود و قطعاً شهادت «اسماعیل هنیه» نیز منجر خواهد شد جوانان بیشتری به محور مقاومت بپیوندند.

جهانگیری تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کند که محور مقاومت متکی به افراد است و به دلیل عدم شناخت از پشتوانه‌های ایدئولوژیک مقاومت، تلاش می‌کنند که آن را از بین ببرند در حالی که با این اقدامات به هیچ یک از خواسته‌هایش دست پیدا نخواهند کرد.

وی ادامه داد: همانطور که شهادت «سید عباس موسوی» وقفه‌ای در ادامه مسیر حزب الله لبنان نداشت؛ شهادت «اسماعیل هنیه» نیز در تداوم مسیر مقاومت ملت فلسطین اخلال ایجاد نخواهد کرد و قطعاً پرچم به دست مجاهدی دیگر سپرده خواهد شد که خواب را بیش از پیش بر اشغالگران قدس حرام می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه ترور شخصیت‌ها تأثیری در اراده مقاومت نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: خون شهید «اسماعیل هنیه» نبرد با رژیم صهیونیستی را وارد فاز جدیدی خواهد کرد که فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.