تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3735646
شناسه : 3735646
تاریخ :
هوندا Civic RS ۲۰۲۵ جدید از راه رسید اقتصاد ایران: عصر خودرو- هاچ‌بک اسپرت هوندا فعلا فقط برای بازار ژاپن تولید می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هوندا Civic RS 2025 در ژاپن با گیربکس دستی و چندین ارتقاء مکانیکی عرضه می‌شود. این مدل دارای چرخ‌ های 18 اینچی مشکی، نشان‌ های قرمز RS و سپر جلوی به‌روزرسانی شده با تزئینات مشکی به جای کروم است. این بهبود های سیویک RS را به گزینه‌ای اسپرت‌تر و جذاب‌تر برای علاقه‌مندان به رانندگی تبدیل می‌کند.

علاوه بر داشتن پدال سوم، هوندا سیویک RS دارای عملکردی با هماهنگی بیشتر دور موتور و  فلایویل سبک‌تر است. هوندا ادعا می‌کند که عملکرد موتور به طور قابل توجهی بهبود یافته تا تجربه رانندگی جذاب‌تری را فراهم کند.
علاوه بر این، سیویک RS دارای ترمز های جلوی بزرگتر و میله پیچشی فرمان سفت‌تر برای هندلینگ بهتر است. این هاچ‌بک پرانرژی پس از سفت شدن سیستم تعلیق، حدود 0.2 اینچ پایین‌تر قرار می‌گیرد.

هوندا برای سیویک RS 2025 که به طور انحصاری در سرزمین آفتاب تابان فروخته می‌شود، از دمپر ها و بوش‌ های جدید استفاده کرده است. چرخ‌ های 18 اینچی مشکی، نشان‌ های قرمز RS و سپر جلو به‌روزرسانی شده‌اند تا پکیج تغییرات ظاهری را تکمیل کنند. همچنین تزئینات کرومی حذف شده و جای خود را به تزئینات مشکی داده‌اند.
در بخش داخلی، دوخت قرمز و یک دسته دنده آلومینیومی با روکش چرمی وجود دارد.
برای جذاب‌تر کردن این هاچ‌بک، هوندا حالت‌ های رانندگی اسپرت و تنظیم شخصی را نیز به آن اضافه کرده است.

خبرنگار آمریکایی مجله Motor1 درباره سیویک جدید چنین گفت:
"سیویک RS دقیقاً مانند مدل 5 در Si نیست، اما ترکیب گیربکس دستی با مجموعه‌ای از ارتقا های مکانیکی باعث می‌شود که حسرت بخوریم چرا این پیکربندی هاچ‌بک در آمریکا موجود نیست.
در سال 2024، دیدن پدال کلاچ و تغییرات اسپرت در خودرویی غیر از یک خودروی سوپر اسپرت با حجم تولید کم، واقعاً زیباست. متأسفانه این نسخه جدید به طور انحصاری در ژاپن عرضه خواهد شد."