تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735642
شناسه : 3735642
تاریخ :
۳۰۸ پروژه در سرخ رود اجرا شد/اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی شهری اقتصاد ایران: سرخ رود - رییس شورای شهر سرخ رود از اجرای ۳۰۸ پروژه عمرانی طی سه سال در این شهر گردشگری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صابر اکبرزاده پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های بلندمدت در جذب گردشگر، جاده سلامت است، اظهار داشت: شهرداری طبق ماده ۲۹ باید همه منابع خود را در همان شهر برای پروژه‌ها خرج شود.

وی تصریح کرد: وظیفه ما حل مشکل آب و مخابرات نیست، ما هزینه سازمان‌های دیگر را به دوش کشیدیم تا شهروندان در آرامش باشند.

رئیس شورای شهر سرخ‌رود افزود: در خصوص زیرساخت‌های مختلف در حال فعالیت هستیم، در بلند مدت نگاه ما حل مشکلات از پره صیادی سرخ‌رود تا دیوار حائل رودخانه هراز است.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: شهر سرخ‌رود شهر چهار فصل گردشگری از جمله حضور پرندگان مهاجر در زمستان، جاده سلامت، سواحل و… است که در آن، به دنبال زندگی مطلوب برای مردم خود هستیم.

وی یادآور شد: در نهایت در این شهر کم جمعیت به دنبال بالا بردن کیفیت زندگی مردم بوده و تفسیر و تحلیل ظرفیت‌های شهری داشته تا دغدغه مردم رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌های فرهنگی را پیگیر هستیم، گفت: طی سه سال اخیر ۳۰۸ پروژه عمرانی در سرخ‌رود انجام شد، اجرای پروژه‌ها در شهرداری ۶۰ درصد جاری و ۴۰ درصد عمرانی است اما در سرخ‌رود ما ۸۰ درصد عمرانی و ۲۰ درصد جاری اجرا خواهیم کرد.

اکبرزاده افزود: اعتبار پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۲ حدود ۹۷۵ هزار میلیارد تومان بود و ۱۰۷ آپارتمان و مکان تجاری را در این مدت سرمایه‌گذاری کردیم.

محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه، اظهار داشت: شهرداری سرخ‌رود تعامل کامل با خبرنگاران دارد و تشکر می‌کنیم از حضور همیشگی اصحاب رسانه در انعکاس اخبار مجموعه شهری که برای اطلاع رسانی به مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: از منابع مازندران می‌شود بودجه و برنامه‌های کشور را تأمین کرد چراکه از همه نعمات بهره مند هستیم، هدف ما از اجرای برنامه‌ها در شهر سرخ رود با هم صدایی اعضای شورا انجام می‌شود.

اعتبارات شهری به ۱,۰۰۰ میلیارد تومان رسید

شهردار سرخ رود افزود: با ۱۶ میلیارد تومان شهرداری را تحویل گرفتم و امروز اعتبارات ما به هزار میلیارد تومان رسید.

کبود فیروزجایی ادامه داد: تأمین اب شرب و پیگیری مشکل را وظیفه خود می‌دانیم و در پی رفع آن هستیم، رفع مشکل فاضلاب شهری و فکر به آینده شهر از جمله برنامه‌های بعدی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی میراث دار محیط زیست برای آیندگان باشیم، سرعت عمل در انجام پروژه های عمرانی با تعریف بسته‌های سرمایه گذاری محقق می‌شود.

شهردار سرخ رود یادآور شد: طرحی را در شهر می‌بینیم که همخوان شهر باشد و برای رسیدن به آرمان‌های اصلی به زیر ساخت‌ها توجه داریم تا به توسعه شهری دست یابیم.

کبود فیروزجایی در پایان گفت: بحث پسماند را می‌توان با شهرهای دیگه حل کرد، در پهنه نور و محموداباد دیده شدیم اما نمی‌توان فاضلاب را این چنین براورد کرد این کارها باید به سمتی برود تا بتوانیم به نسل آینده توسعه پایدار را رقم بزنیم