تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735636
شناسه : 3735636
تاریخ :
برگزاری جشنواره ثبت ایده واختراع ویژه دانشجویان دانشگاه کردستان اقتصاد ایران: سنندج_ رییس دانشگاه کردستان از برگزاری جشنواره ثبت ایده واختراع ویژه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حامد قادرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره ثبت ایده و اختراع به همت انجمن‌های علمی دانشگاه کردستان با همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره در تمامی زمینه‌های تخصصی و موردنیاز مرتبط و همچنین در حوزه‌های اختراع و نوآوری، طرح‌های توسعه‌ای و کاربردی برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار را ۳ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: مهلت ثبت نام طرح‌ها ۹ مرداد تا ۲۶ مرداد و اعلام طرح‌های منتخب سوم شهریورماه است.

رئیس دانشگاه کردستان یادآور شد: زمان برگزاری جشنواره ۱۰ شهریورماه است.

قادرزاده اضافه کرد: از تمامی نوآوران، کارآفرینان، دانشجویان، اساتید و متخصصان دعوت به عمل می‌آید ایده‌ها و طرح‌های خود را در این جشنواره ملی مطرح کرده و ضمن برخورداری از هدایای نفیس برای طرح‌های برتر، از فرصت برقراری ارتباط با شرکت‌های صنعتی فعال در صنایع وابسته بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: ثبت نام و ارسال آثار از طریق پیام رسان تلگرام به آدرس @ssfarhangi_kurd و ایمیل MF16farhangi.uok@gmail.com امکانپذیر است.