تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735634
شناسه : 3735634
تاریخ :
مدیحه‌سرایی پیرغلامان حسینی در رسای اهل‌بیت وشهدای مقاومت درکرمان اقتصاد ایران: کرمان- محفل انس و توسل پیرغلامان حسینی به اهل‌بیت علیه‌السلام و مدیحه‌سرایی در رسای شهدای مقاومت، در محل بیت‌الزهرای شهید سلیمانی در کرمان برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمان، محفل انس و توسل به اهل‌بیت علیه‌السلام در محل موقوفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

این مراسم با حضور پیرغلامان امام حسین علیه‌السلام، استاندار کرمان، رئیس سازمان هیئت‌های مذهبی کشور، رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه ثارالله و اقشار مختلف مردم در بیت الزهرا (س)، موقوفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این محفل، تعدادی از مداحان اهل‌بیت در رثای اهل بیت علیهم‌السلام و شهید القدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدیحه‌سرایی پرداختند.

همچنین پیر غلامان حسینی (ع) ضمن فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الموت لاسرائیل به مداحی با زبان فارسی و عربی در وصف امام حسین علیه السلام و شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید هنیه نیز پرداختند.

یادآوی می‌شود بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام از سراسر ایران و ۱۳ کشور، از ۹ مرداد آغاز و امروز ۱۱ مردادماه با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.