تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3735622
شناسه : 3735622
تاریخ :
پلی‌استور اندروید به‌زودی اپ‌های سایدلودشده را نیز به‌روز می‌کند اقتصاد ایران: گوگل به‌زودی امکان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های سایدلودشده را ازطریق پلی‌استور فراهم می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

براساس شواهدی که در در نسخه ۴۲٫۰٫۱۸ پلی‌استور گوگل کشف شده است، کاربران احتمالاً به‌زودی در صفحه‌ی اپلیکیشن‌های سایدلودشده، گزینه‌ی جدیدی به نام Update from Play مشاهده خواهند کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد آپدیت‌ها را به‌جای منبع اصلی، مستقیماً ازطریق پلی‌استور دانلود و نصب کنند.

گوگل در اندروید ۱۴ امکان ارائه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها را برای فروشگاه‌های اپلیکیشن متفرقه فراهم کرد. هدف از این اقدام، جلوگیری از نصب اشتباه نسخه‌های غیررسمی اپلیکیشن‌ها بود.

آپدیت اپلیکیشن سایدلودشده ازطریق پلی استور گوگل
آپدیت اپلیکیشن سایدلودشده ازطریق پلی استور گوگل

به‌نوشته‌ی AndroidAuthority، کدهای جدیدی که در جدیدترین نسخه‌ی گوگل پلی‌استور کشف شده است، نشان می‌دهند کاربران به‌زودی گزینه‌ی نصب به‌روزرسانی اپ‌های دانلودشده از منابع دیگر را در پلی‌استور مشاهده خواهند کرد. همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، پلی‌استور آپدیت‌های موجود را برای اپلیکیشن‌های سایدلودشده نمایش می‌دهد.

مقالات مرتبط:
  • گوگل ایده‌های جدید و هیجان‌انگیزش را برای پلی استور رونمایی کرد
  • گوگل پلی استور از «اپلیکیشن‌هایی با کیفیت پایین» پاک‌سازی می‌شود

با ورود به صفحه‌ی اپلیکیشن‌های سایدلودشده در پلی‌استور، هشداری نمایش می‌یابد که اشاره می‌کند آن اپلیکیشن به‌طور مستقیم از پلی‌استور دانلود نشده است. به‌هر حال این امکان دردسترس کاربران قرار دارد که اپلیکیشن‌های سایدلودشده را از منبع اصلی یا پلی‌استور آپدیت کنند. درحال حاضر نمی‌دانیم با انتخاب دکمه‌ی Update from Play، تمامی به‌روزرسانی‌های بعدی اپلیکیشن مورد نظر ازطریق این فروشگاه دریافت خواهند شد یا خیر.