تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3735600
شناسه : 3735600
تاریخ :
مدیرعامل و کارکنان ایران‌خودرو ترور شهید هنیه را محکوم کردند اقتصاد ایران: مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی، اقدام خبیثانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

ایکوپرس- متن پیام علیمردان عظیمی و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنِینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدلوا تبدیلا (سوره احزاب، آیه 23)

ترور کوردلانه مجاهد بزرگوار، شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم غاصب صهیونیست و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، بار دیگر چهره این رژیم جنایتکار را به جهانیان نشان داد.  

‏شهادت این مجاهد عزیز و بزرگوار، هم‌چون خونی تازه در رگ‌های جریان مقاومت خواهد بود و یقینا پیوند ایران اسلامی، فلسطین و مقاومت اسلامی را عمیق‌تر و ناگسستنی‌تر از همیشه خواهد کرد‌.

گروه صنعتی ایران‌خودرو این اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کرده و شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش حماس را به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنافدا)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، تسلیت می‌گوید.

بی‌تردید شهادت ایشان عزم و اراده ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود را جزم‌تر و رژیم جنایتکار و حامیانش را از اقدامات ضد بشری پشیمان خواهد کرد.

انتهای پیام/