تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3735591
شناسه : 3735591
تاریخ :
خون سرخ شهید هنیه مقاومت را به شکست اسرائیل مصمم‌تر می‌کند اقتصاد ایران: سید محمد حسینی اظهار داشت: بدون شک خون سرخ شهید هنیه رزمندگان جبهه مقاومت را به ادامه کارزار تا شکست مفتضحانه‌ی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد حسینی مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس دولت سیزدهم در پیام تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت بر اساس تصریح فرمانده کل قوا این ددمنشی، تاوان سنگینی برای خون‌آشامان صهیونیستی درپی خواهد داشت، مجازات سختی که بر سرعت فروپاشی و نابودی این باند خبیث و رژیم ستمگر خواهد افزود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنة

دنیا بار دیگر شاهد نقض قوانین بین‌الملل و جنایت باند تبهکار صهیونیستی در ترور میهمان ارجمند ملت ایران، رئیس دفتر سیاسی حماس، ابوالعبد دکتر اسماعیل هنیه بود.
بر همگان روشن است که حمایت همه‌جانبه سردمداران کاخ سفید از جلاد غزه، قاتل کودکان و زنان، پیران و جوانان فلسطین و ده‌ها بار تشویق نتانیاهو در کنگره آمریکا، به چیزی جز تشدید سفاکی و سبعیّت، نسل‌کشی و ترور رهبران مقاومت منجر نخواهد شد.

البته بر اساس تصریح فرمانده کل قوا این ددمنشی، تاوان سنگینی برای خون‌آشامان صهیونیستی درپی خواهد داشت، مجازات سختی که بر سرعت فروپاشی و نابودی این باند خبیث و رژیم ستمگر خواهد افزود.

و اما رهبر برجسته حماس، سردار سرافراز مقاومت، عالم مجاهد و وارسته‌ی امت اسلام، دکتر اسماعیل هنیه در این حادثه تلخ به تمنای دیرینه‌اش یعنی فوز عظیم شهادت نائل آمد که بدون شک خون سرخ او رزمندگان جبهه مقاومت را به ادامه کارزار تا شکست مفتضحانه‌ی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.
 
اسماعیل عزیز از کودکی درد و محنت آوارگی و رنج و مرارت مردم ستمدیده فلسطین را با تمام وجود درک کرده بود. در نوجوانی راه و رسم پایداری و پایمردی را آموخته و در دوران دانشجویی پیشگام جوانان مقاوم شده بود و بعدها در کنار طلایه داران مبارزه، بزرگانی  چون "شیخ احمد یاسین" مرام راهبری و رهبری مردم دیارش را فراگرفته و از انتفاضه اول مدال جهاد فی سبیل الله را بر گردن آویخته بود، سه بار بازداشت و بیش از سه سال و نیم آزار و شکنجه دژخیمان زندان صهیونیستی را تحمل کرده بود و سپس بهمراه جمعی از رهبران حماس به جنوب لبنان تبعید شده بود.
 
این ابتلائات نه تنها در عزم جزمش به ادامه مبارزه خدشه‌ای وارد نکرد، بلکه او را آبدیده تر ساخت تا با دلیر مردان حماس و جهاد اسلامی، "نبرد با سنگ" را به "طوفان الاقصایی" تبدیل کند که کابوس قدرت بازدارندگی و شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکند، و سرانجام پس از 300 روز مقاومت بی بدیل‌ مردم غزه، نوبت جان‌نثاری به اسماعیل قهرمان رسید تا با "شهادت در راه خدا" آسمانی شود و به کاروان 40 هزار شهید غزه، بالغ بر 60 شهید خاندانش و نیز شهید قدس سردار دلها "حاج قاسم سلیمانی" و وزیر مقاومت شهید "امیرعبداللهیان" و سیدالشهدای خدمت "آیت الله رئیسی" و دیگر شهیدان والامقام ملحق شود تا اجر یک عمر مجاهدت خود را دریافت کند و در شمار شاهدان مقرب درگاه الهی که «عند ربهم یرزقون» هستند، قرار گیرد. روحش شاد، راهش مستدام و درجاتش متعالی باد.  

هَنیئاً لَکْ هنیه این شهادت، این چنین رفتن
به دست دیو آدم کش، به دست پور اهریمن
تو را غیر از شهادت، کی تصور بود دنیا را ؟!
مرا غیر از جنایت، کی تصور بود از دشمن؟!

انتهای پیام/