تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3735580
شناسه : 3735580
تاریخ :
کیخا شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت اقتصاد ایران: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد‌علی کیخا نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، را تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تا آزادی قدس شریف تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم‌ رب الشهدا و الصدیقین

روح بی‌قرار هنیه پس از سال‌ها مبارزه و جهاد برای آزادی سرزمین فلسطین به جمع ارواح طیبه شهیدان راه قدس شریف پیوست.

حمایت بی‌چون و چرای غرب از رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست، وقاحت و جسارتی به جوخه ترور اسرائیل جنایتکار داد تا در اقدامی مذبوحانه، مرد مجاهد و خستگی ناپذیر حماس را مورد هدف کینه و عداوت قرار داد.

جبهه مقاومت در راه آزادی فلسطین، فرزندان بیشماری را تقدیم قدس شریف و آزادی‌ ملت ستمدیده اما استوار فلسطین و حفظ حریم اسلام کرده است، از خون اسماعیل هنیه جوانه های مقاومت روئیده و روح ایستادگی و مقاومت را راسخ‌تر از گذشته خواهد کرد و یاران مومن مقاومت از جای جای گیتی خونخواه خون اسماعیل و یارانش خواهند بود.
 
 اینجانب شهادت این فرمانده مجاهد و مرد جبهه مقاومت را به غزه سرافراز، فلسطین ستم‌دیده و همه آزادمردان و مسلمانان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و آزادی هر چه زودتر فلسطین و پایان رژیم سفاک و ستمگر اسرائیل را از خداوند بزرگ مسألت می‌دارم.

به گزارش تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز چهارشنبه 10 مردادماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به‌همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

انتهای پیام/