تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735568
شناسه : 3735568
تاریخ :
جوانان مقاومت به نفس‌های رژیم صهیونیستی پایان خواهند داد اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه سیریک ضمن محکوم کردن اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه گفت: جوانان مقاومت به نفس‌های رژیم صهیونیستی پایان خواهند داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دنیای مقاومت و جنگ مرد آن کسی است که در جنگ برابر و رو در رو دست به کشتن حریف می‌زند اما ترور کردن و کشتن افراد بی سلاح شغل نامردان است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی و دست اندر کاران این غده سرطانی در منطقه دست به ترور اسماعیل هنیه این مرد شریف مقاومت زدند و بار دیگر ذات خبیث خود به همه مردم جهان نشان دادند.

امام جمعه سیریک با تاکید بر اینکه راه شهدای مقاومت همیشه پر رهرو خواهد بود، گفت: شهادت آقای اسماعیل هنیه برای همه مسلمین جهان و جبهه مقاومت ضایعه جبران ناپذیری خواهد بود از این رو صهیونیست‌ها منتظر پاسخ سهمگین جبهه مقاومت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری اضافه کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی بزودی از پا در می‌آید و نفس‌های آخر خود را می‌کشد، به یاری خدا جوانان مقاومت نفس‌های این غده سرطانی را پایان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: یقین بدانید که راه شهدا همیشه ادامه دارد و این اتفاق که جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داده است بسیار سنگین است و باید خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و فلسطین تسلیت بگوییم.