تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3735561
شناسه : 3735561
تاریخ :
رضایت سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از اردوی اردبیل اقتصاد ایران: اردوی تیم فوتبال نوجوانان به میزبانی اردبیل از ۸ مرداد آغاز شده و سرمربی، کادرفنی و بازیکنان این تیم از میزبانی، امکانات و آب هوای این شهر رضایت کامل دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تیم فوتبال نوجوانان به میزبانی اردبیل از ۸ مرداد آغاز شده و سرمربی، کادرفنی و بازیکنان این تیم از میزبانی، امکانات و آب هوای این شهر رضایت کامل دارند.

عباس چمنیان، سرمربی نوجوانان ایران در مورد این اردو تصریح کرد: اقدامات صمد نوتاش رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل برای فراهم کردن شرایط خوب این اردو قابل قدردانی است. حدود ۴۴ فوتبالیست نوجوان در اردوی اردبیل حضور دارند و پس از آن، ۲۵ نفر برای حضور در مسابقات کافا انتخاب می‌شوند.

صمد نوتاش رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: ملی‌پوشان نوجوان در ورزشگاه تختی و زمین چمن صدا و سیمای مرکز اردبیل تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند و تمرینات بدنسازی این تیم هم در پایگاه قهرمانی شهید جدی اردبیل انجام می‌شود. قرار است در این اردو تیم ملی نوجوانان چند بازی دوستانه هم برگزار کند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها و با توجه به آب و هوای مناسب، اردبیل می‌تواند میزبان اردوی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، تیم‌های لیگ برتر و سایر لیگ‌های کشور باشد.