تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3735558
شناسه : 3735558
تاریخ :
بسته الحاقی جدید ماینکرفت در دنیای تتریس رخ می‌دهد [تماشا کنید] اقتصاد ایران: بسته‌ی الحاقی عجیب‌وغریبی برای ماینکرفت منتشر شده است که این بازی محبوب را با بازی کلاسیک تتریس ترکیب می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

دو تا از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ با بسته‌ی الحاقی (DLC) جدید ماینکرفت با هم ترکیب می‌شوند. این بسته شامل بازدید از دنیای تتریس درون بازی می‌شود و جالب اینکه ترکیبی از کاوش سیاه‌چال (Dungeon Crawler) و بازی تتریس برای یافتن تتریمینوهای گمشده است. تتریمینو به بلوک‌های سقوط ‌کننده‌ی تتریس گفته می‌شود که در اشکال نمادین متفاوت ظاهر می‌شوند. البته این اولین‌بار نیست که دو بازی مذکور با هم ادغام می‌شوند، اما همکاری‌های قبلی چندان عجیب نبود.

Mojang Studios درمورد بسته‌ی الحاقی جدید ماینکرفت می‌گوید وظیفه دارید تتریمینوها را پیدا کنید و آن‌ها را بازگردانید. اما چطور اینکار را انجام می‌دهید؟ شبکه‌ای از بلوک‌هایی که بعد از هر دور تتریس دوبعدی باقی می‌مانند، به چیدمان سیاه‌چال سه‌بعدی تبدیل می‌شود که نه‌تنها تتریمینوهای گمشده را پنهان می‌کند، بلکه پر از شگفتی‌های دیگر است. این شرکت می‌گوید هر بار که بازی می‌کنید، با سیاه‌چالی منحصر‌به‌فرد روبه‌رو می‌شوید.

تتریمینوهایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، مسیرهایی که می‌سازید و حتی تعداد خطوطی که پاک می‌کنید، در هر گوشه‌ی بازی منجر به ایجاد تله‌های جدید، غارت و شگفتی‌های دیگر می‌شود. معماها را حل کنید، به‌دنبال پاداش بگردید و با هیولاها مبارزه کنید تا به بالای سیاه‌چال برسید. در آنجا تتریمینوهای جدیدی در انتظار شما هستند که سیاه‌چالی را که ساخته‌اید با رازهای بیشتری پر خواهند کرد.

مقالات مرتبط:
  • پرفروش‌ترین بازی دنیا ۱۵ ساله شد
  • فروش بازی ماینکرفت از ۳۰۰ میلیون نسخه عبور کرد

با DLC جدید ماینکرفت می‌توانید به‌سادگی در لابی این بازی، نسخه‌ی معمولی تتریس را اجرا و با روش‌های بسیار زیادی، تجربه‌ی این بازی کلاسیک را جذاب‌تر کنید. بسته‌ی الحاقی Minecraft x Tetris هم‌اکنون دردسترس قرار دارد.