تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735556
شناسه : 3735556
تاریخ :
اجرای ۲۰ پروژه بزرگ مقیاس سرمایه گذاری اقتصادی در رشت اقتصاد ایران: رشت _ شهردار رشت از اجرای ۲۰ پروژه بزرگ مقیاس سرمایه گذاری اقتصادی در این شهر خبر داد و گفت: توسعه شهری رشت با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی رونق می‌گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی با همراهی مدیر روابط عمومی شهرداری رشت صبح پنج شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر گیلان با مدیر و خبرنگاران این مجموعه خبری دیدار و گفت گو کرد.

وی در این نشست با تقدیر از تلاش‌های خبرگزاری مهر در انعکاس اخبار مدیریت شهری رشت افزود: تعامل سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه با مدیریت شهری توسعه و پیشرفت رشت را به همراه دارد.

اجرای ۲۰ پروژه بزرگ مقیاس سرمایه گذاری اقتصادی در رشت

شهردار رشت با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌های طرح میثاق اضافه کرد: گره ترافیکی شهر یکی از مشکلات رشتوندان است که در قالب سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حال رفع است.

شوقی با بیان اینکه حل مشکلات ترافیکی رشت در دستور کار مدیریت و پارلمان شهری قرار دارد، گفت: طرح میثاق عزم بزرگ مدیریت شهری در حل مشکلات ترافیکی رشت است.

وی از افتتاح زودهنگام سه پروژه میثاق رشت خبر داد و افزود: طرح میثاق رشت با کمک و همراهی مردم با جدیت هر چه تمام در حال انجام است.

شهردار رشت از احداث کمربندی جدید در این شهر خبر داد و بیان کرد: برای گریز از ترافیک شهری، احداث کمربندی جدید نیاز ضروری رشت است و در این خصوص کارهای مطالعاتی انجام شده است.

شوقی با تاکید بر لزوم نگاه حمایتی دستگاه‌ها برای اجرای طرح کمربندی در رشت اضافه کرد: اجرای طرح کمربندی جدید در رشت به تنهایی از عهده شهرداری خارج است و دیگر دستگاه‌ها باید همکاری کنند.

اجرای ۲۰ پروژه بزرگ مقیاس سرمایه گذاری اقتصادی در رشت

وی از آغاز فاز نخست کمربندی جدید رشت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: فاز نخست کمربندی رشت از مسکن مهر به میدان گیلان در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

شهردار رشت از اجرای ۲۰ پروژه بزرگ مقیاس سرمایه گذاری اقتصادی در این شهر خبر داد و بیان کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف رشت احصاء شده و دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم.

شوقی با اشاره به حمایت از بلندمرتبه سازی در رشت اضافه کرد: توسعه شهری رشت با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی رونق می‌گیرد.