تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3735551
شناسه : 3735551
تاریخ :
مسئولان آمریکایی به ترور «هنیه» از سوی تل‌آویو اذعان کرده‌اند اقتصاد ایران: روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که مقامات آمریکایی به صورت محرمانه اذعان کرده‌اند که رژیم صهیونیستی شهید «اسماعیل هنیه» را ترور کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که مقامات آمریکایی به ترور رئیس دفتر فقید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از سوی رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند.

این روزنامه آمریکایی تاکید کرد که با وجود عدم پذیرش مسئولیت ترور شهید «اسماعیل هنیه» از سوی رژیم صهیونیستی، مقامات آمریکایی اذعان کرده‌اند که تل‌آویو مسئول ترور شهید هنیه است.

گفتنی است در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه «اسماعیل هنیه» رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و یکی از محافظان وی در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسیدند.

تل آویو هنوز به طور رسمی مسئولیت ترور شهید اسماعیل هنیه را نپذیرفته است. از سوی دیگر، یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که اشغالگران قدس مسئولیت ترور هنیه را نمی‌پذیرند.

این در حالی است که روزگذشته تارنمای شبکه العربیه، در خبری اعلام کرد که دفتر رسانه‌ای رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی و انتشار تصویر اسماعیل هنیه نوشت که «از شر او خلاص شدیم».