تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735475
شناسه : 3735475
تاریخ :
اختتامیه دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا برگزار شد اقتصاد ایران: رشت- آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا در مجتمع آموزشی شهید سرلشکر نامجوی برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم نصری معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش در آئین اختتامیه این مسابقات حفظ آمادگی جسمانی را مهم‌ترین شاخصه یک فرد نظامی دانست و اظهار کرد: ورزش علاوه بر سلامتی و تندرستی جسم غذای روح انسان می‌باشد و یک نظامی کادر و وظیفه باید چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی در هر لحظه آمادگی رزم را داشته باشد.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش افزود: ارزش ورزش به اخلاق است که باید رعایت موازین اخلاقی و پهلوانی در اولویت ورزشکاران باشد.

اختتامیه دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا برگزار شد

گفتنی است، دومین دوره مسابقات رزمی نداجا با حضور ۲۴ تیم از مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش در دو رده سنی زیر و بالای ۳۵ سال به مدت ۳ روز به میزبانی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در سواحل مجتمع آموزشی شهید نامجوی برگزار و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های مرکز آموزش تفنگداران منجیل، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و منطقه چهارم دریایی انزلی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.