تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735460
شناسه : 3735460
تاریخ :
شهادت «هنیه» نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد اقتصاد ایران: ساوه- امام جمعه موقت ساوه گفت: شهادت اسماعیل هنیه، سبب افزایش وحدت کشورهای اسلامی و عامل افزایش انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی و سرعت بخشی به نابودی آن است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علی بدرخانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: این اقدام جنایتکارانه نشان می‌دهد کشور اسرائیل، نفس‌های آخر خود را می‌کشد و برای بودن در عرصه، از همه خط قرمزها عبور کرده است.

وی افزود: اگرچه امور بین الملل در این خصوص سکوت کرده اما کشورهای مسلمان به ویژه سران این کشورها بدانند یک دشمن مشترک دارند و باید با اتحاد در راستای ریشه کن کردن این غده سرطانی، اقدام جهادی انجام دهند.

امام جمعه موقت ساوه گفت: شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اگر چه غمی بزرگ برای امت‌های مسلمان است اما در عین حال سبب افزایش وحدت و همدلی کشورهای اسلامی و عملی برای انزجار و از بین رفتن رژیم صهیونیستی خواهد شد.

حجت الاسلام بدرخانی، ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را یک جنایت تروریستی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی اعلام کرد و گفت: به طور حتم ترور رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) باعث تحکیم و اتحاد صفوف جنبش ضد اسرائیلی در جهان خواهد شد.