تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3735451
شناسه : 3735451
تاریخ :
ترور شهید هنیه چهره پلید استکبار جهانی را نزد افکار عمومی بیش از پیش نمایان کرد اقتصاد ایران: تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: این ترور بزدلانه و ناجوانمردانه درماندگی رژیم جعلی وکودک‌کش صهیونیستی و چهره پلید استکبار جهانی را نزد افکار عمومی بیش از پیش نمایان و راه مقاومت در آزادی قدس شریف را مستحکم‌تر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش ایرنا ذبیح‌الله خداییان، امروز پنجشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن این رهبر والامقام مقاومت، اظهار داشت: این ترورها به طور قطع تقویت جبهه مقاومت و صفوف مستحکم مبارزان و آزادی خواهان را برای خاری استکبار جهانی و ایادی آنها موجب خواهد شد.

وی تاکید کرد: ان شاء الله مسئولان محترم تصمیم می‌گیرند که به چه شکلی عمل شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین طی پیام تسلیتی در پی شهادت اسماعیل هنیه، گفت: شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین –حماس را به امت اسلامی، ملت بزرگ فلسطین، جنبش حماس و همه ملّت‌ها و کشورهای آگاه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس سازمان بازرسی کشور در این پیام تاکید کرد: بی شک خون پاک این شهید والامقام، لکه ننگ دیگری را بر دفتر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ثبت می‌کند و دشمنان اسلام و امت اسلامی بدانند که خون شهدای فلسطینی و محور مقاومت به خصوص شهید اسماعیل هنیه انسجام و وحدت بیشتر گروه‌های مقاومت در آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد؛ از خداوند متعال برای ارواح ملکوتی آن انسان وارسته و مؤمن و همراه ایشان که در این واقعه به شهادت رسیدند، رحمت واسعه الهی و علو درجات مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

پس از آن، در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهید اسماعیل هنیه، نماز اقامه کردند.