تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3735450
شناسه : 3735450
تاریخ :
فرستاپن: باید یک هدف جدید تعیین کنیم اقتصاد ایران: قهرمان فرمول یک به دنبال چهار شکست متوالی می‌خواهد هدف جدیدی برای خود در نیم‌فصل دوم این مسابقات تعیین کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکس فرستاپن، راننده هلندی تیم ردبول اتریش و قهرمان سه دوره اخیر فرمول یک در مورد آنچه تیم باید در نیم‌فصل دوم انجام دهد، صحبت کرد.

فرستاپن گفت: ما باید بهتر شویم و هدف جدیدی برای خود تعیین کنیم، در غیر این صورت فصل طولانی خواهد بود، این ارزیابی من است.  همه اعضای تیم تلاش خود را می‌کنند و ما در ادامه فصل بهترین استفاده را از آن خواهیم داشت. امیدوارم همچنان فرصت کافی برای پیروزی در مسابقات داشته باشیم. ما باید برای پیشرفت تلاش کنیم، اما این کار آسانی نیست. سایر تیم‌های اطراف ما عملکرد بسیار ثابت و خوبی دارند. پس امیدوارم شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشیم.

صدرنشین رده‌بندی انفرادی فصل جاری فرمول یک افزود: همه مسابقات برای من یک درس بودند، برخی از کارها را می‌شد بهتر انجام داد، اما همیشه نگاه کردن به گذشته آسان است. هر آخر هفته یک تجربه یادگیری است. این برای فرمول یک معمولی است و شما باید واقع‌بین باشید. همیشه می‌گفتم زمانی می‌رسد که هوا عوض می‌شود و این برای چندین مسابقه اتفاق افتاده است.

مکس فرستاپن در چهار مسابقه متوالی فرمول یک شکست خورد و این طولانی‌ترین دوره بدون برد برای راننده ردبول برای نخستین بار از سال 2020 است.

انتهای پیام/